سوالات متداول شما
نوشته شده توسط : جی جی

سوالات متداول شما

 

***توجه کنید دوستان اگر سوالی به غیر از سوالات فوق در این بخش دارید در قسمت نظرات اعلا فرمایید تا در اسرع وقت به آنها پاسخ داده شود! 

 

1-این سایت چه سودی در قبال عضویت ما می کنه؟ 

پاسخ:به هنگام عضویت و برای تکمیل ثبت نام باید بر روی لینک چند سایت کلیک کرده و از آنها بازدید کنید ، این سایت ها ، سایت های شرکت های بزرگی چون اپل، نایک و ... هستند، سایت در قبال بازدید اعضا از آن سایت ها سود دریافت می کند. منبع درآمد سایت از این طریق است.  

2-سوال من اینه که اگه من برم بالای لیست 4 نفره مگه عضویت 1 نفر حذف نمیشم؟(اگه یکی عضو بشه بیاد اخر لیست اسم من خط می خوره دیگه.)
این که می شه 5 هزار تومن فقط!
بعد سوال دیگه هم اینه که اگه من از ابتدای لیست خط بخورم چی میشه؟
باید دوباره عضو بشم؟
 

پاسخ:بله میشه 5 هزار ! اما تو این حالت که شما فقط و فقط یک نفر معرفی کنید و آن یک نفر هم یک نفر و آن یک نفر هم یک نفر و ... ! اما تصور کنید شما با معرفی مثلا 6 نفر و آن 6 نفر هم 6 نفر و آن 6 نفر هم ... می بینید که تعداد افرادی که برای ورود به سایت نیاز به خط زدن اسم شما دارند (یعنی 5 هزار رو بدن به شما) ده ها هزار نفر خواهد بود.
اگر بد بینانه ترین حالت را حساب کنیم شما با دریافت 5 هزار تومان از گردونه خارج می شوید. اما اگر تعداد افراد معرفی شده ی زیادی داشته باشید و تعداد افرادی که در آخر لیست شما هستند زیاد باشند عملا شما هیچ وقت از رده خارج نمی شود. چون باید همه ی آن افراد برای ورود به سیستم مبلغ عضویت را به شما بدهند. خواهیم دید که اگر فعالیت زیادی داشته باشید و هزاران نفر را وارد کنید با دریافت 5 هزار از طرف هزاران نفر هست که فعالیت شما تمام میشه. توی سایت خوشبینانه ترین و بدبینانه ترین حالات رو گذاشتیم.
با تشکر از دقت نظرتون.
 

 

3-سلام اقا جابر همش دروغه من که باورم نمیشه!حالا اگه مجانی پول در میاوردی که مشکلی نداشت ولی اگه بخوای 5 تومن بریزی حساب یارو از کجا معلوم پولمو دوبرابر یا پس بده.درضمن من اگه چند نفرم جمع کنم همه ی پول وارد حساب اون طرف میشه نه من!من گوشم از این حرفا پره هزار بارم از این درامد زاهای اینترنتی گول خوردم.اصلا من از کجا بدونم یارو کیه که پول بریزم حسابش.

 

پاسخ:ممنون به خاطر حسن توجه تان.
فرمودین (اگه مجانی پول در میاوردین که مشکلی نداشت) ، یک سوال: وقتی پولی در بدل نمیشه و هیچ کس بابت عضویت و فعالیت پول پرداخت نمی کرد و چون شرکت هم طرف نبود با کسی ، اون وقت از کجا باید درآمد کسب می کردیم ؟؟!!! اتفاقا من به شرکت هایی که میگن بابت عضویت پول ندین و بعد از مدتی میلیونر شوید، اطمینان ندارم.
کسی پول شما رو دو برابر نمیکنه و پس نمیده ! دقت کنید : فردی که شما بهش پول میدین روزی مثل من  و شما و دیگران وارد سیستم شده و پنج هزار به کسی داده تا عضویتش فعال بشه. بعد از مدت ها فعالیت از پله ششم به پله اول رسیده و حالا که مثلا شما در پله ششم هستید باید پول رو به حساب وی بدین تا حساب شما رو فعال کنید. حالا در آمد شما بستگی به فعالیتتون داره. افرادی که معرفی می کنید پول رو به فردی میده که تو رده ی دوم هستش. و افرادی که زیر مجموعه های شما وارد میکنن پول رو به رده ی سوم جدول میدن و همین جوری مسیر رو به پایین میره. حالا دقت کنید اگه شما افراد زیادی رو معرفی کنید و همین جوری اونها هم فعالیت کنن و افراد زیادی رو معرفی کنن می بینید وقتی شما تو راس قرار گرفتین افراد زیادی شش مرحله پایین تر از شما هستن. حالا این افراد برای فعال شدن عضویت شان پول رو باید به شما بدهند. اگر تعداد این افراد بیش از 500 نفر باشد و هر کس 5 هزار به حساب شما بریزد... می بینید چه درآمدی به دست شما می رسد.... 

 

4-من کل مطالب سایت شما رو خوندم و به نظر جالب میاد و واقعا این کار شدنی ولی اینکه کسی رو بشه تو سیستم وارد کرد واونها هم بتونند دیگران وارد سیستم کنن واقعا مشکل . مهم ۵۰۰۰ تومن نیست مهم این که بشه مردم قانع کرد که این کار ریسکش صفر و میشه موفق شد .ولی این موفقیت مستلزم این که کلی آدم بیاد تو سیستم . و موقعی این اتفاق میوفته که همه به این روش ایمان داشته باشن نه  اینکه یک نفر بیاد بعد دیگه هیچکس نیاد و  سیستم پیش نره . از این منظر یکم سخت .
همین الان شما بگید سیستمی هست  که کاملا رایگان فقط شما رایگان باید عضو بشید و فقط یک فرم ثبت نام پر کنید .
و دیگه کار خاصی نباید انجام بدید . اگر کسی اومد ؟
مردم دیگه به این روشها اعتماد نمیکنند و متاسفانه عقلشون به چشمشون . 

پاسخ:ممنون از شما
با 5 هزار تومان میتوان هر کاری کرد که ارادهءمان مستحکم باشد! 

 

5-هر کس وارد این سیستم میشه 5 هزار تومن میذاره .
اگه کلّ این 5 هزار تومن ها رو در نظر بگیریم یک مجموعه میشه پر از 5 هزار تومن.
حالا هر کس هم که عضو میشه در حالت بد بینانه 5 هزار تومن به حسابش ریخته میشه.
پس چجوری هست که یک عده بیشتر از 5 هزار تومن سود می کنن؟
اصلا ممکن نیست چون فقط به تعداد افراد 5 هزار تومن وجود داره. 

پاسخ:تو بدبینانه ترین حالت هنگامی 5 هزار تومان ریخته میشه که فرد مورد نظر 6 نفر وارد سیستم کرده باشه و سیستم دریافت پولش فعال شده باشه. در غیر اینصورت 5 هزار تومان به حساب معرفش ریخته میشه. پس با یک حساب ساده میبینیم معادله ی شما اشتباه است.
 

 

6-برای واریز پول (۵۰۰۰ تومن ) از طریق اینترنت بانک هم میشه انجام داد یا حتما باید از طریق عابر بانک باشه ؟ 

پاسخ:از طریق اینترنت بانک هم میشه انتقال داد.

7-با توجه به حالت بدبینانه برای کسب حداقل درآمد نیاز به جذب 6 عضو نیست؟ 

پاسخ:
نکته ی جالبی اشاره کردین. بازم تو اون حالت بدبینانه به در آمد نمیرسین چون به ۶ نفر نیاز دارین !  

 

8-با توجه به این موضوع  اگه من بالای یک فرم باشم و یکی از افراد فرم عضو بگیره و پول به حساب من ریخته بشه من این موضوع رو نمی فهمم و از ستاره هام کم میشه؟ 

پاسخ:سیستم امتیاز منفی یا کم شدن ستاره زمانیه که کسی پول بریزه و شما تا ده روز تایید نکنید، اون وقت شما امتیاز منفی می گیرید. اما فرض کنید شما چهار نفر رو وارد سیستم کردین و اون چهار نفر با تلاششون افرادی زیادی رو واریز کردن و پله ها تا پایین رفت، حالا در پله ی ششم پول باید به حساب شما واریز بشه. در این حالت اگه شما 6 نفرتون رو نداشته باشید اون وقت پول به حساب معرف شما میرسه (به شرطی که اونم 6 نفرش تکمیل باشه) . حالا تصور کنید شما 10 نفر معرفی کردین و نفر زیری شما افرادی رو وارد کرده و تو پله ی ششم پول به شما میرسه اما فرد معرفی شده ی شما نتونسته 6 نفرش رو تکمیل کنه اون وقت پول پله ی اون هم به شما میرسه. پیدا کردن 6 نفر آسونترین کار دنیاست! من تو عرض 1 ماه 8 نفر وارد کردم.
موفق باشید...  

 

9-آقای مدیر با عرض سلام وخسته نباشید دو تا سوال داشتم الان من تا 5000 تومان رو ندم ثبتنام نمیشم یا میشم سوال دیگه این که من 6 نفرو بگیرم مثلا نفر اولو که گرفتم این نفر موفق نشه 6 نفرو بگیره چی میشه پول به من نمیرسه واین که چقدر فرصت داریم عوض بگیریم یه نفر شاید الان نتونه عضو بگیره ولی تا یک ساله دیگه بتونه اونوقت مسءله چیه؟

پاسخ:شما هر لحظه که بخواهید می تونید عضو سایت بشید اما تا مبلغ 5 هزار رو ندین اجازه ی شروع فعالیت ندارین.
وقتی عضویت شما تایید شد و اجازه ی فعالیت پیدا کردین تا هر وقت که خواستین می تونید عضو بگیرید حتی بعد یک سال...
حالا فرض کنیم شما 6 نفر اوردین و اگه اونا هیچ کدومش نتونن فعالیت کنن خوب سیستم شما رشد نمی تونه داشته باشه. اما مطمئنا وقتی شما 6 نفر رو پیدا کردین مطمئن باشید پله های شما رشد خوبی خواهند داشت. 
 

10-سلام ببخشید وقتی الان من 6 نفر رو پیدا کردم 1 پله میرم بالا چه زمانی 2 پله میرم بالا وقتی که اون 6 نفر هر کدوم 6 نفر دیگه رو پیدا کردن ولی اگه 6 نفر رو پیدا نکردن چی اونوقت من چه جوری به پله های بالا تر میرم؟ سوال دیگه این که چه زمانی پول گرفتن من آغاز میشه؟ 

پاسخ:شما به این مثال من دقت کنید :
شما 6 نفر رو وارد می کنید، در این حالت شما 6 تا فرم دارین که تو اون فرم ها رتبه ی 5 دارین. (در خاطر داشته باشین شما در رتبه یک جایزه خواهید گرفت) . حالا اون شش نفر هر کدوم فرض کنیم فقط دو نفر پیدا کردن ( ممکنه یکیشون 3 نفر پیدا کنه، یکیش 10 نفر و یکیش اصلا نتونه کسی رو وارد کنه) اما ما میگیم فرضا اونا هر کدوم 2 نفر آوردن ، اون وقت 6 تا فرم شما که رتبه ی 5 داشتید تبدیل به 12 تا فرمی میشه که شما رتبه ی یک دارید. و حالا اون 12 نفر دو پله ی پایین شما هر کدوم 3 نفر وارد کنن و اون وقت تو شما تو 36 تا فرم رتبه ی 3 رو دارین.... و همین جوری خودتون حساب کنید تا پایین... حالا اگر شما یه روزی نفر هفتمی رو وارد کنید ، اون وقت تو یک فرم شما رتبه 5 رو دارید. در حالی که ممکنه تا اون روز افرادی که از طریق اون 6 نفر وارد کردین به حسابتون پول بریزن. چون مثلا شمایی که تو پله ی سوم 36 نفر دارین. اگر اونا هر کدوم مثلا 10 نفر بیارن تو پله ی دوم 360 نفر خواهید داشت و اگر اونا هم فرضا 2 نفر بیارن تو رتبه ی 1 ، 720 نفر... یعنی هر کسی که که توسط اون 720 نفر وارد بشه پول رو به حساب شما میریزه...  

 

11-اما فرض کنید شما چهار نفر رو وارد سیستم کردین و اون چهار نفر با تلاششون افرادی زیادی رو واریز کردن و پله ها تا پایین رفت، حالا در پله ی ششم پول باید به حساب شما واریز بشه. در این حالت اگه شما 6 نفرتون رو نداشته باشید اون وقت پول به حساب معرف شما میرسه (به شرطی که اونم 6 نفرش تکمیل باشه) . طبق این گفته شما فرض کنیم الان من 6 نفر رو ندارم حالا 2 روز دیگه 6نفر داشته باشم پول کی به من میرسه؟ اگه بحث زمان مطرح نیست پس چرا گفتین که تا 6 نفر رو نداشته باشم پول به معرف میرسه چون ممکنه الان 6 نفر نداشته باشم ولی بعدا داشته باشم؟ 

پاسخ:شما تا موقعی که 6 نفرتون تکمیل نباشه پول پله های پایینیتون به معرفتون میرسه (به شرطی که 6 نفر اون تکمیل باشه) بعد اینکه شما 6 نفرتون رو تکمیل کردین از همون تاریخ واریزی های پله های پایینی به شما میرسه. 

 

12-آقا یه سوال اگه من پول رو به حساب سر گروه بریزم اون تایید نکنه اونوقت چاره چیه من دوباره باید 5000 تومان دیگه بریزم؟ یه سوال بانکی هم داشتم اگه تونستید جواب بدید با مهر کارت بانک کشاورزی هم میشه پول بریزم از خود پرداز یعنی کارت به کارت کنم؟ ضمنا نمیدونم این آقا زاده ها با وبلاگت چکار کردن که بالا نمیاد ولی با vpn سریع بالا میاد!  

 

پاسخ:اگه شما واریز کنید اما تا 10 روز تایید نکنه، عضویت شما به صورت اتوماتیک فعال میشه و شما میتونید فعالیتتون رو شروع کنید.
بله ، با مهر بانک کشاورزی هم میشه کار کرد.  

 

13-سلام.ببینم اقا  اون ۶ نفری که من میگیرم تا برم پله ی پنجم بعد اونوقت من چطوری میرم پله ۴؟
اخه اگه قرار باشه که اون ۶ نفر مثلا یکیشون ۶ نفر بگیره ولی ۵ نفر دیگه نگیرن یا کامل نشن.اونوقت چی؟ 

پاسخ:اینجوری با مثال توضیح میدم :شما که 6 نفر معرفی می کنید، 6 تا فرم واستون ساخته میشه، خوب طبیعتا برای پیشزفت اعضایی که می گیرید باید فعالیت کنند، اگر هر 6 نفر فردی که معرفی کردید فعالیت نکنند مطمئنا به درآمد نمی رسید اما اگه مثلا یکی از این 6 نفر فعالیت کرد و 10 نفر رو وارد کرد. اون وقت شما تو 10 تا فرم رتبه 4 دارید (و اون دوستتون که به سیستم معرفی کردین رتبه 5 داره) حالا اگه اون 10 نفر هر کدوم 3 نفر معرفی کنند ، اون وقت تو 30 تا فرم شما رتبه ی 3 دارین و ... . مطمئنا برای موفقیت باید اعضایی که وارد می کنید قابلیت فعالیت داشته باشند نه اینکه فقط پول بدن و عضو بشن، چون اگه کسی پول بده اما فعالیت نکنه پولش رو دور ریخته!
 

14-سلام یه سوال ممکنه ما به مرحله ای برسیم که روزانه مبلغ زیادی پول برای ما واریز بشه ما چطور باید بفهمیم که کی کدوم 5000 تومان رو واریز کرده هر دفعه که نمیشه به بانک مراجعه کرد؟! 

پاسخ:شما با مراجعه به بانک و فعال کردن اینترنت بانک می توانید از طریق اینترنت تمام تراکنش های حسابتان را چک کنید. بانک سامان و یا اقتصاد نوین ویا اکثر بانک های خصوصی،  از بهترین بانک هایی هستند که این امکان را برای مشتریان خودشان ایجاد کرده اند.





:: برچسب‌ها: روش نوین کسب درآمد فقط با 5000 تومان , 5000 تومان , درآمد اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 1626
|
امتیاز مطلب : 315
|
تعداد امتیازدهندگان : 102
|
مجموع امتیاز : 102
تاریخ انتشار : 14 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
با معرفت در تاریخ : 1393/12/2/6 - - گفته است :
کس کش های عوضی

کلاهبردارای حقه باز...................................................... ..

/weblog/file/img/m.jpg
اسماعیل در تاریخ : 1393/3/5/1 - - گفته است :
بیزحمت یک خلاصه ای به ایمیلم بفرست خوندم ولی دقیقا متوجه نشدم.کی این طرح رو ریخته؟بر چه اساسی؟اگ اینقدر باهوشی پابت کن که این سایت تا اخر پایدار میمونه فقط دلیل قانع کننده نیاز دارم.

/weblog/file/img/m.jpg
hasan در تاریخ : 1393/3/5/1 - - گفته است :
سلام. اگه میشه یه دعوت هم برای من به ایمیلم بفرستید.ممنون

/weblog/file/img/m.jpg
وحید در تاریخ : 1392/8/22/3 - - گفته است :
همش کلاهبرداریه همون شرکتهای هرمی به شکل جدیدش ، اصلا مثل اون شرکت ها نباشه کاری که درش هیج تلاشی نیست به در نمیخورد
نابرده رنح کنج میسر نمیشود مزد آن گرفت که حان برادر کار کرد.

/weblog/file/img/m.jpg
شایان در تاریخ : 1392/2/5/4 - - گفته است :
من اهل ایرانم و نمی تونم توی اون سایتی که دادید در مرورگر فایر فاکس ثبت نام کنم.یعنی زمانی که من سایت ثبت نامو باز کردم ارور میده اسون ترین روش ثبت نامو به من پیشنهاد کنید واونو توضیح بدید.

/weblog/file/img/m.jpg
hassan در تاریخ : 1390/3/21/6 - - گفته است :
ثبت نام در Iranadvertisers به جای Leadadvertisers

.خبر مهم :

سایت leadadvertisers به علت تمدیدنکردن ازکار افتاده و معلوم نیست که چه زمانی دوباره راه میافته .

عوضش یه سایت ایرانی هست که مثل سایت

Leadadvertisers هست که خیلی بهتره و آسون تر هم هستش و از همه مهم تر پدر و مادر دار هستش ، میتونید از لینک زیردر آن ثبت نام کنید و دیگر اینکه تا آخر خرداد 90 رایگان ثبت نام میکند .
http://user.iranadvertisers.com/group.php?id=iQb179704y8 U0

/weblog/file/img/m.jpg
کیوان در تاریخ : 1390/1/13/6 - - گفته است :
سلام دوست عزیز
من مدتیه که کارم را توی این سایت شروع کردم، و چند تا زیر مجموعه گرفتم چند تا سوال دارم؟
خود شما چه مدت شروع کردید؟ به سود رسیدید؟ اگر جواب مثبته به طور متوسط به طور هفتگی چقدر؟ چه مدت طول کشید تا به سود برسید؟
خود سایت نوشته که شش زیر مجموعه کافیه من می تونم بیشتر از شش زیر مجموعه بگیرم؟ یعنی اون زیر مجموعه های اضافی را سایت تز من قبول می کنه؟ و من در قبال اون ها سود می کنم؟


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: